Sunday, May 10, 2009

YOUTH CONVENTION SONGS.MEGHALAYA

REPENTENCE
1. CHANGE MY HEART OH GOD
Change my heart oh God.
Make it ever new
Change my heart oh God,
May I be like you
You are the potter, I am the clay
Mould me and make me,
This is what I pray

2. Pynkylla ko Trai, ia dohnud jong nga
Pynthymmai ko Trai, Ba ngan long kum Me
Me long nongthaw-khiew, Nga ka dewmet
Pynwandur ia nga. ia kane nga kwah

3. CREATE IN ME
Create in me a clean heart Oh God, And renew a right spirit within me 2
Cast me not away from Thy presence oh Lord
And take not Thy Holy Spirit from me
Restore unto me the joy of Thy salvation
And renew a right spirit within me

4. Pynkhuid dohnud jong nga, Trai Kynrad
Pynthymmai ia mynsiem hapoh jong nga 2
Wat beh noh ia nga nakhmat jong Me ko Trai,
Wat weng noh i'u Mynsiem Bakhuid na nga
To ai biang ha nga jingkmen jong ka jingpynim
Pynthymmai la mynsiem hapoh jong nga

5. TRAI NGA WAN
Trai, nga wan sha Me bad ki jingkhuslai,
Trai nga la sakma na ka jingshisha;
Trai, map seh ia nga, ah wat kyntait ia nga
Trai, ngam lah ban biang, nga tam nga palat,
Nga ieid tang ‘lade, ia Me nga lyndet.
Trai, map seh ia nga, ah wat kyntait ia nga.
IT’S I WHO BUILD COMMUNITY

It’s I, it’s I, it’s I who build community
It’s I who build community.
Roll ver the ocean roll over the sea
Go and do your part to build community – 2

COME BY HERE O LORD

Come by her, O lord, come by here -3
O lord, come by here
Someone’s praying and Lord………
Someone needs you Lord…………..


MOVE IN ME PRECIOUS LORD

Move in me precious Lord -2
Move I me precious Lord o;ne more time
To fulfill our every word
Every promise I have heard.
Move in me precious Lord one more time

Live in me ….work in me …..

GOD’S LOVE

God’s love is so wonderful -3 oh wonderful love
So high, you can’t get over it
So deep, you can’t get under it
So wide , you can’t get around it
Oh!wo;nderful love.

COME AND GO WITH ME

Come and go with me to my father’s house-2
Come and go with me to my frather’s house,
Where there’s joy, joy joy

Jesus is the way, tomy father’s house-3
Come andgo with meto my father’s house
Where there’s joy , joy, joy.

IN THE NAME OFJESUS

In the name of jesusu-2 we have the victory
In the name of jesus -2 , demons will have oto flee
When we stand in the name of jesus
Tell me who will stand before us
In the mighty name of jesusu, we have the victory.

2. cross….. 3. blood… 4. life…….

WE ARE HERE TO PRAISE YOU

We are here tro praise you, lift our hearts and sing
We are here to gie you, the best that we can bring
And it is our lvie, riseing from our hearts
Everything within us cry, abba father
Help us now to give you, pleasure and delight
Heart and mind that will that say we love you lord.

GIVE THAKS WITH A GRATEFUL GREAT

Give thanks with a grateful heart, give thanks to the holy one
Give thanks because he has given, jesus Christ, his son

And now let the weak say, “I am strong”
Let the poor say
“I am rich” because of what the lord has done for us.

Give thanks ……….
14. (a) GREAT AND MIGHTY
Great and mighty is the Lord our God”
Great and mighty is He. X2
Lift up the banners, let the anthem rise, to Chnst our King
Great and mighty is the Lord our God
Great and mighty is He

You are the words and the music, You are the song that I sing
You are the melody, You are the harmony.
Praises to Your name I will bring, You are the Mighty God
You are the Lord of lords. You are the King of all kings
Now I return to You, the song that You gave to me
You are the song that I sing.
14 (b) Khraw ka nam u Trai u Blei jong ngi " Khraw ka bor Syiem jong U. X2
Rah la ki lama, rwai jingrwai iaroh i'u Krist u Syiem. (2)
Khraw ka nam u Trai u Blei jong ngi,
Khraw ka bor Syiem jong U

Me long ka ktien ka jingim. Me long ka jingrwai jong nga.
Ki sur jingrwai myllung, ki sur naduh dohnud
Kyrteng jong Me ngan kynud, Kynrad badonbor tam
U Trai ki Trai baroh, U Syiem ki syiem baroh, mynta ngan rwai ia Me
Ka sur ba Me ai ia nga, Me long ka jingrwai jong nga.
15. (a) THY LOVING KINDNESS
Thy loving kindness is better than life… (2)
My lips shall praise Thee, thus will I bless Thee.
Thy loving kindness is better than life

I lift my hands up unto Thy name...(2)
My lips shall praise Thee, thus will I bless Thee.
Thy loving kindness is better than life
15 (b) Jmgsbun-ieid U Trai, kham kor ia jingim… (2)
Da la rmiang shyntur, ngan rwai iaroh
Jingsbun-ieid U Trai, kham kor ia jingim.

Ngan rah la ki kti, ha kyrteng U Trai …(2)
Da dohnud ba rhem, ngan nang rwai iaroh
Ngan rah la ki kti ha kyrteng U Trai
16. (a) THIS IS THE DAY
This is the day that the Lord has made
I will rejoice and be glad in it
Oh, this is the day that the Lord has made
I will rejoice and be glad in it
Rejoice in the Lord, Rejoice in the Lord!
Celebrate the presence of the Lord, for He is worthy to be praised (2)
I will rejoice for I made my choice, to rejoice in the Lord. (2)
16 (b) KANE KA SNGI
Kane ka sngi ba la mang d'u trai
Ngan rwai risa bad shad kmen ha U
Oh! Kane ka sngi bala mang d'u Trai
Ngan rwai risa bad shadkmen ha U
Shadkmen ha u Trai (2)
lashadkmen ha jingdon jong u Blei
B'u dawa hok ka jmgiaroh (2)
Shadkmen ha u Trai (2)


1. NGA WAN BAN NGUH (L.B. 232)
1. Nga wan ban nguh bad ban maneI'u Trai U Blei jong nga:
To ai kan long kat kum ka mon jong Me,
'A Trai halor jong nga,
Ka mon jong Me ka mon jong nga kan long
Lada Me mon to ai kan long.
2. Mynta ka sngi nga wan ban ap
Ka sur ba khot ta nga,
"Ha ki bynriew kylleng pyrthei lalap
la ka khubor ba bha'
Ko Trai to kren ha khmih nga don hangne,
Nga kloi ban leh ka mon jong Me.
3.Ka Ri Khasi bad Ri Jaintia Sha Me kin phai kumne
To phah ko Trai kham bun ki nongtong briew
Ban khring baroh sha Me:
Ai bor ai sor la kiba Me la jied
Ba kin ialap ka ainjingieid.
4.Nga tieng ban pha ia la jingim
Ba nga ieid tang lade,
Hynrei Me pat, Me don ka ktien jingim,
Ngan aiti-noh lade:
Jingnang, jingstad, jingshlur bad jingshitrhem
To ai ngan trei khlem jingsngewrem

17. (A) WE ARE HERE TO PRAISE YOU
We are here to praise you
Lift our hearts and sing
We are here to give you
The best that we can bring
And it is our love, rising from our hearts
Everything within us cries, ‘ Abba Father’
Help us now to you pleasure and delight
Heart and mind and will that says
‘I love you Lord'
17 (b) Ngi wan iaroh ia Me
Na dohnud ngi rwai
Ngi wan ban ai ha Me
Kaba ngi ieid tam eh
Dei jingieid jong ngi ba mih na dohnud
Ba pynong ha ngi, 'Abba ko Pa'
larap ban ai ha Me,
Jingkmen bad jingsngewbha
Mon bad dohnud kiban ong
‘ Nga ieid I u Trai’
18. (a) GIVE THANKS
Give thanks with a grateful heart,
Give thanks to the Holy One
Give thanks because He's given Jesus Christ His Son (2)
And now let the weak say I am strong,
Let the poor say I am rich
Because of what the Lord has done for us... (2),
Give thanks
18(b) Ainguh da dohnud bakmen,
Ainguh ia u Bakhuid tam
Ainguh ba U la aiti la u Khun marwei (2)
Mynta ai kiba tlot kin sngewkhlain,
kiba duk kin ong ngi suk
Namar jingkyrkhu ba u Blei U theh (2), Ainguh.
19. (a) YOU ARE MY HIDING PLACE
You are my hiding place. You always fill my heart
With songs of deliverance, whenever I am afraid
I will trust in You (2).Let the weak say I am strong,
In the strength of my Lord.
19 (b) Ko Jakaneh jong nga, Me iai pyndap ia nga.
Da jingrwai ka jinglaitluid, haba wan jingsngewsheptieng,
Ngan shaniah ha Me (2). Ai kiba tlot kin sngewkhlain.

Ha jmgkhlain jong Me Trai.
20. (a) LORD I COME TO YOU
Lord I come to you, let my heart be changed, renewed
Flowing from the grace that I found in You.
Lord I come to know, the weaknesses I see in me
Will be stripped away, by the power of Your love.
Cho: Hold me close, let Your love surround me,
Bring me near, draw me to Your side
And as I wait, I rise up like an eagle
And I will soar with You, Your Spirit leads me on
By the power of Your love.
Lord unveil my eyes, let me see You face to face
The knowledge of Your love, as You live in me
Lord renew my mind, as Your will unfold in my life
And living every day, by the power of Your love.

WE BRING SACRIFICE OF PRAISE
We bring sacrifice of praise (2)
Unto the house of the Lord (2)
And we offer unto you, the sacrifices of thanksgiving
And we offer unto you, the sacrifices of joy.

JING KNIA
Jingknia ainguh ngi wan ai, sha ka iing jong Me
Trai Bad sha Me ngi tyrwa, ia ka jingknia ai nguh jong ka jingiaroh
Bad sha Me ngi tyrwa, ia ka jingknia jong ka jingkmen.

WE PRAISE YOU FATHER
We praise you Father, we praise you Son
We praise you Spirit, all three in one
We raise our hands and lift your name,
Till all the world will all acclaim
This unity, your Trinity
We bow before, this mystery
IAROH I’U MYNSIEM
laroh I'u Mynsiem, bad Blei laiwei
Ngi rah ki kti, ia Me ban nam
Haduh pyrthei baron kan nam
Jinglong kawei, jinglong laiwei
Ngi nguh kane ka jingmaia

2. WAN BAROH KO HYNMEN KO PARA (L.B. 233)
ANTRA: Wan baroh, ko hynmen ko para.
Wan ianoh jingisnei bad jingbha
Ka jlngieid khlem jingsdang khlem jingkut
Jong u Trai, u bymjukut,
1.Ngan iai rwai iai kynud ia u Trai.
Bna kam bah ba u nang leh khlem wai,
Na suda ia mariang u mut dur
Sngi u sei, ka pyrthei, a ki khlur
2.La ka ktien bat u Trai shi junom U leh hok I’u ba duk ba shitom. I'u ba thngan u ai bam u ai sa. I'u barit u batlot u iada.
3.Theh u Trai la jingleh ieid syneiI'u matlah, u koidi u nongwei:U Nongda, Jakarieh bad u Lok
I'u khunswet, I'u bashah leh bymhok
4.I'u bahok U hikai, U leit on;Riew-sarong U iehsa u kyllon!I'u nongpop u bapli U iai map,Khlem isnei iuba iaileh arsap.

SHAD KMEN HA U TRAI
Shad kmen ha U Trai phi barohShad kmen ha U Trai junom. (2)Shad kmen, shad kmenShad kmen ha U Trai Junom (2)Shaniah....Kyrmen…
47. NGA KMEN SHISHA
Nga kmen shisha, nga hun shisha
‘Mar U Trai U ieid ia nga, Oh
Nga kmen shisha, nga hun shisha
‘Mar U Trai U ieid ia nga

Nga kmen shisha, nga hun shisha
'Mar U Trai U don bad nga, Oh
Nga kmen shisha, nga hun shisha
‘Mar shaniah U Trai ia nga.

I'VE GOT SPIRIT
I've got spirit in my hands, that’s keeping me alive
Keeping me alive (2)
I've got spirit in my hands, that is keeping me alive
Jesus is keeping me alive
And I'm so happy, so very happy
I've got the love of Jesus m my heart X2
2. I've got spirit in my shoulders…
3 I've got spirit in my lips…
4 I've got spirit in my knees…5. I've got spirit in my body…
49. RIGHTEOUSNESS
Righteousness, peace and joy in the Holy Ghost
Righteousness, Peace and joy in the Holy Ghost
That's the Kingdom of God

Don't you want to be a part of the Kingdom (3)
Come on everybody sing
Come on everybody jump
Come on everybody shout
Come on everybody laugh
Come on everybody clap.
I REACH UP HIGH
I reach up high and touch the ground
I stamp my feet and I turn around (repeat)
I’ve got to hey, hey, praise the Lord.
I jump and dance with all my might
It may look funny but that's alright (repeat)
I’ve got to hey, hey, praise the Lord.
I clap my hand with all my might…I jump and dance…I sing and dance…I clap and dance…

27.PLIE Kl KHMAT (OPEN THE EYES)
Plie ki khmat dohnud jong nga, Trai
Plie ki khmat dohnud jong nga
Nga kwah iohi ia Me (2)
Ban iohi iaMe u b’l Takyntiew
Tyngshain ha ka burom Blei jong Me
Thehsei ka bor bad jingieid
Ba ngin rwai (Bakhuid, Bakhuid, Bakhuid ) 2
Nga kwah I ia Me (2)

OPEN THE EYES
Open the eyes of my heart Lord
Open the eyes of my heart
I want to see you(2)
To see you high and lifted up
Shining in the light of your Glory
Pour out your power and love
As we sing (Holy, holy, holy)2
I want to see you.

I'M YOUR CHILD
I'm Your child; Lord Jesus
I'm your Child (2)
Every day, every hour,
I can feel Your healing power
I'm Your child Lord Jesus I'm Your child

Hold my hand Lead me…
Lead me…I love you…I’ll praise you…I’ll thank you…I’ll trust you…

28. WAN MYNSIEM BAKHUID
Wan Mynsiem Bakhuid nga donkam
Wan Mynsiem Bakhuid nga duwia
Wan ha kabor bad ka burom
Wan ha jing jai-jai ka jong Me.
JISU NONGPYNIM
Jisu (3) Nongpynim (3)
Jisu Nongpynim jong nga
Iaroh ia U Trai Alleluia(3)
Iaroh ia u Trai Amen.
Sngewnguh... burom shadkmen…shanniah…aiti..kyrmen..



MYNSIEM BAKHUID
Mynsiem Bakhuid, Mynsiem Bakhuid.
wan hiar da ka ding (2)
Mynsiem Bakhuid, wan hiar da ka ding (2)
Wan Mynsiem Bakhuid, wan hiar da ka ding (2)
Wan hiar da ka ding (2)
*Pynkhuid dohnud jong nga….
*Pynrhem dohnud jong nga….

9. SWEEP OVER MY SOUL
Sweep over my soul (2)
Sweet Spirit sweep over my soul
My rest is complete, as I sit at Thy feet
Sweet Spirit sweep over my soul.
*Heart; Mind; Life; Body etc

10. HOLY SPIRIT YOU ARE WELCOME
Holy Spirit you are welcome in this place (2)
Omnipotent Father of mercy and grace
You are welcome in this place.

MYNSIEM BAKHUID
Mynsiem Bakhuid, ngi pdiang sngewbha ia Me, Trai (2)
Ko Kpa badonbor-tam ba dap jingisynei
Hapdeng jong ngi, wan mynta.

SONGS OF PRAISE (JINGRWAI IAROH)
OUR GOD
Our God is an awesome God He reigns
From heaven above with wisdom
Power and love, Our God is an awesome God.

UBLEI JONGNGI
U Blei Jong ngi long uba phylla; U synshar
Na bneng; da jingstad bad jingieid.
U Blei jong ngi long bakhraw

LORD PREPARE ME
Lord prepare me, to be a sanctuary
Pure and Holy, tried and true
With thanksgiving I’II be a living
Sanctuary for you

TRAI PYNKHREH
Trai pynkhreh, ia dohnud jong nga
Ban long babit ba Men sah
Da jingsngewnguh, A Trai ngan iai long
Jaka kyntang jong Me

LORD I LIFT YOUR NAME
Lord I lift your name on high, Lord I love to sing your praises.
I'm so glad you're in my life, I'm so glad you came to save us
You came from heaven to earth; to show the way
From the earth to the cross; my debts to pay
From the cross to the grave; from the grave to the sky
Lord I lift your name on high (2)

TRAI NGAN RWAI
Trai ngan rwai iaroh ia Me, ngan kyntiew kyrteng jong Me
Nga sngewkmen Me don bad nga,
Nga sngewkmen Me pymm ia nga
Me wan na bneng sha pyrihei, ban kdew lynti
Na pyrthei sha diengphna ban siew ka ram
Na diengphna sha jmgtep, na jingtep pat sha bneng
Trai ngan kyntiew nam ia Me (2)
36. KHUBLEI JISU
Khubei Jisu (2) Namar Me ieid eh ta nga:
Namar me ieid eh ia nga
Khublei Jisu,
Khubei shibun Trai
Namar me ieid eh ia nga.
Halor lum kalbari, Me iap ban im ma nga
Khublei Trai ba ieid jong nga (2)
Me mihpat na baiap, ban ai jngim thymmai,
Ia Mynsiem b’la iap jong nga. (2)
larap ia nga ko Trai, ban ieid kylliang ia Me
Da jingieid baneh shirta. (2)
37. WAN SHA DOHNUD
Wan sha dohnud (2)
Sha dohnud jongnga, Trai Jisu
Wan shong bad nga, wan sah sngewbha
Hapoh dohnud, jongnga, Trai
Wan sha jingim… hapoh ing…ha jingtrei…
38. CHANGE MY HEART O LORD
Change my heart 0 Lord.
Make it ever new
Change my heart 0 Lord
May I be like you.
You are the potter, I am the clay
Mould me and make me this what I pray.

43. JESUS WE ENTHRONE YOU
Jesus we enthrone you
We proclaim You are King
Standing here in the midst of us,
We raise You up with our praIse
And as we worship build Your throne (3)
Come Lord Jesus and take Your place

Shout to the Lord, al the earth, Let us sing
Power and majesty praise to the King
Mountains bow down and the seas will roar
At the sound of Your Name.

I sing for joy at the work of Your hands
Forever I’lI love you forever I’ll stand.
Nothing Compares to the promise I have in You.

My Jesus, my Saviour,
Lord there is none like You

Al of my days I want to praise the wonders of
Your mighty Love.
My Comfoter my Shelter,
Tower of refuge and strength,
Let every breath I take
All that I am, never cease to worship you.
DEEP DEEP TARA RA
Woo… Woo...Woo…
Who give the faith, for the fa- fa- faith
Who give the grace for the grace… ace…
Who grv» the hope for the hope… hope… hope
Who give the love, for the love
Who is that man.
I want to shake his hand
For he lives in me and he died for you and me
Woo…
Deep deep tara ra deep deep
Tara ra deep deep tara ra deep.
45. MANO BAN Tfcl IA KA BALANG
N.Mano ban tei ia ka Balang ?
P. Ma nga(3)
Ban tei ia ka Balang
Ma nga ban tei ia ka Balang, la, la. la...
laid lyngba ki lum ki wah
laid lyngba ki khlaw ki btap
Dei ban rah ia ka khubor babha
laid lyngba ki lum ki wah
laid lyngba ki khlaw ki btap
Dei ban rah ia ka khubor babha
SHADKMEN HA U TRAI
Shad kmen ha u Trai phi baroh
Shad kmen ha u Trai Junom (2)
Shadkmen,shad kmen
Shad kmen ha u Trai Junom

Shaniah…kyrmen…


You put your left hand in ....
You put your right leg in...
You put your left leg in…
You put your right side in....
You put your left side in ....
You put your whole self in....

GHUMA SE MARA (DAVID & GOLIATH)
Ghuma, ghuma, se mara (4)
Panch nahi… Char nahi.... Teen nahi... Do nahi
Panch nahi... Char nahi Teen nahi... Do nahi Ek
se pathar mara

PHIM TIP MO
Phim tip mo (2) Phi long ka Temple (3)
Phi long ka temple u Mynsiem Bakhuid
Hallelu hallelu halleluia (3)
Hooid nga tip (2)
Nga long ka Temple u Mynsiem Bakhuid.

KNOW YOU NOT
Know you not (2) You are the temple (3)
You are the temple of the Holy Ghost.
Yes I know(2) I am the temple (3)
I am the temple of the Holy Ghost
KA RYNSAN LONG BRIEW (DBYES)
1. Jinglong khynnah jmglong ka ri ka rngai
Ka por jingshahshoh ka por jingshahmai
Jingsneng jingkraw ba ngin ioh long khynraw
Ban kiew kyrdan ban dup knia klong knia skaw
Cho: Aiom basuk aiom ba sngewthiang tam
Shano kein jingim jong nga phin ialam
Bad nga phin iaisah mo baroh shirta
‘iom bym lah klet ha nga ki iai sawa.
Miet la bad sngi ha lum bad ha lyngkha
Ki ksam ki ktik ta dohnud lung jong nga
2. Jinglong samla jinglong pahuh pahaiKa shad ka kmen la ka iarkhie sadhaiYm tip jingjynjar ym tip jingkhuslaiPara samla tang ka rkhie tang ka rwai.
3. Jinglong Samla por wad iing por wad semLongkmie long kpa jingmut shisur ki iademKynjai shisur batai ki kam ki jamPynieng mawbyrsiew ryngkat u pud u sam.

GODS NOT DEAD
Is Gods Dead?
No (16) God's not dead, he is alive (3)
I can feel him all over me.
I can feel him in my hands
I can feel him in my feet.

GOD LOVES
God loves me and I love you
That's the way it should be (2)
I can sing, you can and that's the way it should be.

WE ARE MARCHING
We are marching in the light of Christ (2)
We are marching , marching, marching,
We are marchngmarching
We are clapping
Waving…. Sing…. Dancing……

COME FROM MAIRANG
Come from Mairang, come from Mawkyrwat, come from Mawlyngdep,
Come from Rangblang come from Shahlang, come from Nonghalam
If you are looking out for a pleasant holiday
Come to Nongstoin (2) Nongstoin meri hai (2)
Hai Nong, nong, Nongstoin meri hai (2) Girls are nice and boys full of spice
Come to Nongstoin come to Nongstoin, Nongstoin meri hai.

IT’S GREAT DAY
It's a great day to praise the Lord (3)Walking in the light of the Lord
Cho: Walk, walk, walk in the light (3)
Walking in the light of the Lord.
Thanks…… serve….. Love…. Trust….

MY LIFE IS IN YOU
My life is in you Lord my strength in you LordMy hope is in you Lord in you it's in you
I’ll praise you with all of my life!
I’ll praise you with all of my strength
With all of my life
With all of my strength
All of my hope is in you.

IN THE MORNING
In the morning, in the morningIn the morning by the sea (2)

If I were a little boy/gal, and if I were to marry
I will marry a teacher more than anybody
I will teach she\ he will teach, we will teach together
Waking up in the middle of the night
Teaching one another

1. A painter….. A boxer…...

WHEN YOU’RE HAPPY
When you’re happy and you know it clap your hands (2)When you’re happy and you know it and you really want to show it.
When you re happy and you know it clap your hands.
Snap your fingers………..
slap your thights…………..
stamp your feet ……………
Say Hello……………
Do all five………….


Entrance
WHERE THE MIND
1. Where the mind is without fear and the head is held high
Into that haven of freedom, my Father Let my country awake!
2. Where knowledge is free
3. Where the world has not been broken up into fragments, by narrow domestic walls...
4. Where words come out from the depth of truth.

LORD HAVE MERCY

We’ve sinned against your love o lord
We’ve sinned against your love
And still we know you love us all
And that is why we say lord have mercy

You came to save the sinners o lord
You came to save us all
With loving words the sinners you call
And that is why we say Christ have mercy

You are seated at the right hand of God
To plead for all our sins
Your cross has been the sign of your love
And that is why we say lord have mercy

BUROM H’U BLEI SHA JRONG
Burom H’u Blei sha jrong,
Bad ha khyndew jingsuk.
Ha ki bynriew baroh ,
Ba don ka mon ba bha.

Ngi iai iaroh ia me,
Ngi nam bad ngi mane;
Ngi iai pyndonburom,
Bad ngi sngewnguh ia me.

Ko Trai ko Blei Syiem bneng
Ko kpa donbor baroh;
Ko Khun marwei U Kpa
Ko Trai U Jisu Krist.

Ko Khun langbrot U Blei
Ba kit ki pop pyrthei,
To pdiang ka jingkyrpat
To sngewsynei ia ngi.

Dei tang mame bakhuid
Dei tang mame U Trai,
U wei ba ha khlieh tam
Mame ko Jisu Krist.

Mame ba iai long Blei
Ha jing ia long ka wei
Bad U Mynsiem bakhuid
Ha ka burom U Kpa.
Amen.



LORD, WE PRAY FOR GOLDEN PEACE

Lord , we pray for golden peace
peace all over the land,
Let us dwell in liberty
Walking hand in hand.

1. Banish fear and ignorance. hunger. thirst and pain,
Banish hate and poverty, let no one live in vain.


2. Keep us all for ever one, one in love and grace, Wipe away all war and strife, give freedom to
each race.

Alleluia
Alleluia(5)
Show me your way, 0 Lord, guide me along your
Bend my heart to your will, teach me decrees.

WE BELIEVE
1.We believe in God the Father
We believe, we believe,
We believe He is the Holy one,
We believe, we believe.
2.We believe in Jesus Christ the Lord, We believe...
We believe He is God’s only Son, We believe.. 3.He was conceived by the Holy Spirit,
Born of the Virgin Mary,
For us He died and was buried,
On the third day He rose again.
4.We believe in the Holy Spirit, We believe...
We believe in the Holy Church of God, We believe...
5. We believe in God’s forgiveness.
The resurrection from the dead.
We believe in life everlasting,
We believe, we believe, Amen.
We believe, Amen, we believe.


OFFERTORY
. TAKE AND RECEIVE
1. Take and receive, 0 Lord, my liberty,
Take all my will, my mind, my memory.
Do Thou direct and govern all and sway,
Do what Thou wilt, command and I obey
Only Thy grace and love on me bestow possessing these all riches I forego (2)
2. All things I hold and all I own are Thine, Thine was the gift, to Thee I all resign. Do thou direct and govern all and sway, Do what Thou wilt, command and I obeY

HOLY:
1. I sing a song to you Lord, a song of love and praiseAll glory be to You Lord, thru' everlasting days.
Holy, holy, holy, mighty Lord and God. He was and is now, and who is to come.
2. Worthy is the slain Lamb, honour Him and praise.We rejoice with gladness, sing our love today



PROCLAMATION

Christ has died
Christ is risen
Christ will come will come again.

LAMB OF GOD
Lamb of God you take away the sin of the world
Have mercy on us (2)
Lamb of God you take away the sin of the world
Have mercy on us
And grant us peace

COMMUNION

WHATSOEVER YOU DO
Whatsoever you do
To the least of my people
That you do unto me.
1. When I was hungry, you gave me to eat When I was thirsty, you gave me to drink, Now enter into the home of my Father.
2. When I was weary you helped me find rest, When I was anxious you calmed all my fears.
3. When I was homeless, you opened your door, When I was naked, you gave me your coat,
4. When I was little, you taught me to read, When I was lonely, you gave me your love.








RECESSIONAL
NO ONE CAN LIVE AS AN ISLAND
No One can live as an Island.
Journeying through life alone
Since we’re most love by a mother
Jesus gave is his only son.
Be with us, Mary along the way.
Guide every step we take.
Lead us to Jesus your loving son.
Come with us Mary comes.
When Jesus met with rejection
Mary stood by the cross.
How can a mother desert her son?
She’ll also stand by us

REPENTENCE
1. CHANGE MY HEART OH GOD
Change my heart oh God.
Make it ever new
Change my heart oh God,
May I be like you
You are the potter, I am the clay
Mould me and make me,
This is what I pray

2. Pynkylla ko Trai, ia dohnud jong nga
Pynthymmai ko Trai, Ba ngan long kum Me
Me long nongthaw-khiew, Nga ka dewmet
Pynwandur ia nga. ia kane nga kwah

3. CREATE IN ME
Create in me a clean heart Oh God, And renew a right spirit within me 2
Cast me not away from Thy presence oh Lord
And take not Thy Holy Spirit from me
Restore unto me the joy of Thy salvation
And renew a right spirit within me

4. Pynkhuid dohnud jong nga, Trai Kynrad
Pynthymmai ia mynsiem hapoh jong nga 2
Wat beh noh ia nga nakhmat jong Me ko Trai,
Wat weng noh i'u Mynsiem Bakhuid na nga
To ai biang ha nga jingkmen jong ka jingpynim
Pynthymmai la mynsiem hapoh jong nga

5. TRAI NGA WAN
Trai, nga wan sha Me bad ki jingkhuslai,
Trai nga la sakma na ka jingshisha;
Trai, map seh ia nga, ah wat kyntait ia nga
Trai, ngam lah ban biang, nga tam nga palat,
Nga ieid tang ‘lade, ia Me nga lyndet.
Trai, map seh ia nga, ah wat kyntait ia nga.


LORD I LIFT YOUR NAME ON HIGH
Lord I lift your name on high,Lord I love to sing your praises.
I'm so glad you're in my We,
I'm so glad you came to save us.
Cho:
You came from heaven to earth to show the way
From the earth to the cross, my debts to pay
From the cross to the grave, from the grave to the sky
Lord I lift your name on high (2)


17. LORD YOU ARE SO PRECIOUS TO ME
Lord you are so precious to me (2)
And I love you,Yes I love you
Because you first love me
Trai Me long u lok bakordor (2)
Bad nga ieid ia me, Nga ieid ia me.
Me ieid nyngkong ia nga.

Ko Pa nga pynbna ia jingkhraw jong Me
Nga pynbna ia jingsbun ieid khlem pud ia nga.
Ko Pa ngi pynbna kam phylla jong Me
Nga pynbna ia jingmap ei jong me ia nga

















16. TRAI NGAN RWAI IAROH (LORD I LIFT)
Trai ngan rwai iaroh ia Me
Ngan kyntiew kyrteng jong Me
Nga sngewkmen Me don bad nga
Nga sngewkmen Me pynim ia nga.

Me wan na bneng sha pyrthei
Ban kdew lynti
Na pyrthei sha diengphna
Ban siew ka ram
Na diengphna sha jingtep
Na jingtep pat sha Bneng
Trai ngan rwai iaroh ia Me.

COME AND WORSHIP
Come and worship royal Priesthood
Come and praise him Holy Nation
Worship Jesus our Redeemer
He is precious King of Glory.
Wan ban mane ko jaitbynriew
Iaroh ia U ko paid bakhuid
Mane Jisu U Nongpynim
Uba kordor Syiem ka Burom
Alleluia(8)

No comments: